Mercator.lt

AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS KOSMETIKA, SPORTO IR LAISVALAIKIO INVENTORIUS,
ELEKTRONIKOS PRIETAISAI, KANCELIARINĖS PREKĖS, DOVANŲ IDĖJOS, BEI PREKĖS NAMAMS
- VISAI ŠEIMAI ! 

KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUS

Buveinė:

Respublikos g. 15, Panevėžys

Telefonas:

El.Paštas:

Įmonės kodas:

304452408

Kodėl mano užsakymas vėluoja?
Jūsų užsakymas gali vėluoti dėl keletos priežasčių, tokių kaip: kurjerių tarnyba nespėja klientams išvežioti prekių, vėluoja prekės pristatymas iš tiekėjo į mūsų sandėlį; sandėlio darbuotojai nespėja prekių atrinkti ir pakuoti. Tačiau mes dirbame pilnu pajėgumu, kad Jūsų užsakymas Jus pasiektų kuo greičiau.
Kada gausiu savo užsakymą? Kaip žinoti kada gausiu savo užsakymą?
Po užsakymo patvirtinimo Jūs gausite elektroninį laišką, kuriame bus nurodytas planuojamas Jūsų užsakymo pristatymo ar paruošimo terminas. Prekės įprastai pristatomos per 1 – 5 darbo dienas. Kai prekės perduodamos kurjerių tarnybai, informuojame Jus atskiru pranešimu.
Ar siunčiate prekes į užsienį?
Ne, prekes pristatome tik Lietuvoje.
Ar, norint suformuoti užsakymą, yra taikomi reikalavimai minimaliai krepšelio sumai?
Taip, minimali prekių krepšelio suma – 10 Eur.
Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Užsisakius prekių už 50 EUR ir daugiau, prekės pristatomos nemokamai. Neviršijus šios sumos, prekių pristatymas kainuoja 2,90 EUR.
Kaip įdėti į krepšelį papildomą prekę, kai užsakymas jau apmokėtas?
Po apmokėjimo papildyti krepšelio galimybės nėra. Siūlome suformuoti naują užsakymą.
Koks mano užsakymo vykdymo statusas?
Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.mercator.lt
Padariau pavedimą, pinigai nuskaičiuoti, bet negavau jokio patvirtinimo? Ką daryti?
Užsakymo statusą galite matyti savo paskyroje www.mercator.lt , prašome taipogi patikrinti ar pateikėte teisingą el.pašto adresą. Jeigu užsakymo statuso nematote ar pateikėte neteisingą el.pašto adresą, atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą bei užsakymo numerį) į info@mercator.lt , su Jumis susisieksime.
Ar galima atšaukti pateiktą užsakymą?
Norėdami atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu : uzsakymai@mercator.lt
Ką daryti jeigu per nurodytą laiką negavote siuntos?
Jeigu per nurodytą prekių pristatymo laiką pagal Jūsų pasirinktą pristatymo būdą negavote siuntos, prašome kreiptis į mus tel. +37060965857 arba el. paštu info@mercator.lt
Ką daryti, jei gavau nekokybišką prekę?
www.mercator.lt garantuoja prekių kokybę, todėl jei pastebėjote broką arba prekė buvo sugadinta gabenimo metu, nedelsdami kreipkitės į mus tel. +37060965857 arba el. paštu info@mercator.lt . Susitarsime dėl Jums priimtiniausio prekės pakeitimo būdo ir nekokybišką prekę pakeisime kokybiška mūsų kaštais. Svarbu: Kreipdamiesi būtinai nurodykite savo užsakymo numerį, bei kurią prekę gavote nekokybišką.
Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?
Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.
Gavau ne pilnos komplektacijos-sudėties prekę, ką daryti?
Pirmiausiai dar kartą įsitikinkite ar kažkur nėra siuntoje. Jei neradote susisiekite su mumis tel. +37060965857 arba el. paštu info@mercator.lt

Parašykite mums!

    Krepšelis
    Prisijungimas

    Neturite paskyros?

    Kurti paskyrą
    Prekių kategorijos
    Sekite mus:
    Slapukai
    Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.
    Sutinku Privatumo politika